fundering

mitt liv försvinner sagta bort. jag svävar långsamnt över haven över skogarna jag ser krigen i världen jag ser alla bränder jag ser allt hat som mäniskan har bygt upp mot varandra. vad äre för värld vi lever i äre bara jag som tycker att allt är helt upp och ner?? asså vafan håller vi på med slåss och dödar varandra för ingeting dela med er av allt ni har så blire ige krig om saken. varför kan vi inte samsas i världen varför dör oskyldiga mäniskor varje dag varför dör små barn varje dag?? va äre för värld vi lever i jag tror jag talar till oss alla när jag säger att de är inte den vöärlden jag skulle ha valt att leva i..

Kommentarer
Postat av: forordsgrabben.blog.se

tja har nyss startat en blogg kollar lite hur andra har gjort:) snygg blogg

2008-03-18 @ 22:19:25
URL: http://forordsgrabben.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0