drömmar

sover fast ändå inte. Drömmer fast är ändå medveten om de. Vill vakna men de går inte, jag ser mej själv uppifrån jag har klivit ur min kropp och svävar över den som ett spöke. jag tar en sista titt på min kropp och flyger iväg jag vet precis vart jag ska flyga till dej en söt underbar flicka jag ska flyga till dej och vaka ovan dej när du sover. jag ska ligga där och se hur du ler när du drömmer om något roligt. jag vågar inte lägga mej bredvid dej då kanske du vaknar. nej de duger bra att bara få se dej och får känna din milda doft av sommar. jag vill att du ska förstå att jag älskar dej att aldrig vill lämmna dej. precis när jag ska viska i ditt öra att jag älskar dej så vaknar jag. jag ser mej omkring och märker att jag ligger i min säng. de rinner en tår längst min kind för jag vet att du aldrig kommer förstå hur jag känner. men du ska veta  och jag hoppas du vet vem du är att jag älskar dej och de kommr jag alltid göra..T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0