Livet leker med mej.

livet eker med mej som om jag vore en fotboll. sparkar mej fram och tillbaka kan jag inte få stanna upp och bara hämta andan i några få sekunder? snälla jag vill inta vara så här jag vill int känna mej sårad jag vill ha dej här och ¨hålla om mej hårt medns jag känner värme strömma in i mej. jag älskade dej så otroligt mycket och jag älskar dej nu ännumer. för varje gång jag tänker på dej så blir min kärlek till dej än större jag vill väkligen inte att de ska sluta såhär jag vill ha dej hos mej varje natt så jag kan sommna lungt. jag älskar dej jag älskar ditt hår, dina läppar, din näsa, dina ögon, din kropp hela dej älskar jag bit för bit du är helt underbar. jag vill att du ska förstå att den jag är spelar ingen roll de är du som har mej i dina händer och kan forma mej hur du vill. jag vill veta vem jag ska vara för att du ska älska mej jag vill inte stå här ensam kvar och gråta netterna långa kan jag få ett svar på vem jag måste vara för att du ska älska mej genom hela livet..??      


JAG ÄLSKAR DEJ TERESE LARSSON OCH DE KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0